Sldlf biz 34+3deyiz çok şükür 😊 ilk öğrendiğimde döllenme tarihine gore 4 haftalıktı son adet tarihinden hesapladıkları için sadece kese görünüyordu hatta boş gebelik dediler kürtaj düşündüler kan tahlilinde görülünce kalp atışını bekledim iki hafta sonra kalp atışı duyuldu mutluluktan ağlamıştım resmen 😊 sen sadece dua et ve dikkat et kendine gerisi önemli değil bebişin sağlığı yerinde olsun yeter 💝