Canını sıkıpta kendinide bebeğinide üzme canım. Biz Eşimin ailesiyle birlik oturuyoruz. Kısmet oldu doğuma evimize çıkacağız Ama onun öncesinde ben küçücük odaya plan proje yapmıştım odam bana anca yetiyordu ama küçük beşik bide beşli çekmece alayım dedim. Eşinin ilgisizliğini kafana takarsın illaki ama kendini bebeğini düşün. Olduğu kadar bebek kısmetiyle gelir. Tek sağlıkla hayırla doğsunda yanındada yatar