Serihsasya hiçç üzülme bu günler en güzel günlerin huzurla geçirmeye bak . Bebeğin sağlıkla gelsin diye dua et . Bebek odadamı kalıyor odası hazırmı diye soranları umursama hiç. Akrabamız hamile kalınca çocuk odası yapıcam diye evdeki kaneplerini yemek masasını sattı oda boşaltmak için sonra bebeği 5,buçuk aylık doğdu 420 gr aylarca hastanede yattı bebek şimdi iyi çok şükğt bir yaşını geçti hayata tutundu annesinin yanında ufak bir beşikte yatıyır odasını falan da kullbmıyor benim dört yaşında oğlum var uyduruk iki kapılı bir dolap plastik çekmecesi var ikinciye hamileyim park beşik aldım 250 tl ye letgodan oğlum çocuk odasında kendş beşiğinde yatıyor ole tam düZen oda falan almadık yni . Sağlıkk olsun gerisi boş alırsın bir komidin plastik koyarsın içibe eşyalarını . Ben 39 yaşındayım eşyalarımız demir divanın altında leğende dururdu ama huzurluyduk çok şükür bebeğin dolaba beşiğe değil sağlıklı mutlu anne babaya ihtiyacı var bunları dğşün içini ferahlar gerisi boş her şeyi olur koyacak yer bulamaZsın sonra çok uzun oldu ama olsun hayırlı doğumlar dilerim 🌷🌷