Yaaa canım benim ne üzüyorsun kendiniii 💞💞 yanında yatırırsın bir süreliğine . Herkes Banada soruyor odası hazır mi diye oda yapmıcam diyorum gerçekten bunu içten söylüyorum yani gerek yok el kadar çocuğa oda yapmaya çünkü bir tane tekerlekli beşik alıp sağa sola rahatça götürebileceğim bir beşik alıcam . Bizde beşik son dk kadar alınmaz boş beşik iyi demezler soranlara almadım alırım diyip bazen cevap bile vermiyorum . Doğunca hiç kafana takmazsın merak etme hormonlarınında etkisi var gitme eşinin üstüne onunda durumu yok demekki aranızı bozma hiç oldukça oldukça yaparsınız