nektarin_moms merhaba bana da oseflu, aksef antibiyotik, parol, sinecod öksürük şurubu ve bir burun spreyi vermişti. Ben sadece antibiyotiği kullandım. Antibiyotik, oseflu’dan daha masum, oseflu’nun gebelik kategorisi c. Antibiyotik b kategorisinde, yani testler yapılmış ve herhangi bir olumsuzluk görülmemiş ancak c kategorisi için yeterli veri yok demek oluyor. Açıkçası benim içim rahat etmediği için kullanmadım onu. O ilaç, antiviral, virüsün yayılmasını ve bulaşıcılığını önlüyor. Ve ilk 48 saat için etkili, sonrasında içmenin pek bir etkisi yok. Antibiyotik ise direkt enfeksiyona etki ediyor, bana sadece antibiyotik yetti.