nektarin_moms benim crp 11 çıkmıştı, enfeksiyon çok yüksek hemen antibiyotik başlayalım dedi doktor🤷♀️ Influenza b idi benimkisi, aynı tip değil mi acaba? Belki benim de antivirali almam gerekiyordu ama antibiyotik alınca iyi hissedince almadım onu, geçti gitti şimdi çok şükür🤷♀️