nuryadaperi oh sonunda adamakıllı bir yorum okudum 😁 iyi ki bizde bir yasak yok diyorum :)
doktor ne dediyse elbette o, her şey yolunda dendikten sonra ne için çekinilsin ki? Ayrıca neye dayanıyor bu “düşüğün en büyük sebebi ilişkidir” yorumları, anlamakta güçlük çekiyorum.