Kbra1213 bizde öyleyiz ben birtane düşük yaptığım için tedirgin oluyoruz eşim her ilişkiden sonra bişey olmaz dimi diyor ama bir sıkıntı olucak olsa doktor uyarır zaten birde olucağı varsa oluyor benim ilki oturduğum yerde düştü hiç birşey yapmamıştım yani bunda hamile olduğumu bilmiyordum neler yaptım neler öğrendim şok geçirdim Allah neye nezaman can vereceğini biliyor