Sadece İstanbul zeynep kamil devlet hastanesinde yapılıyor fakat 15gün sonraya randevu 16:00da açıldığı gibi doluyor ve 8hastaya bakıldığı söylendi. Ben almaya çalıştım malesef ikili teste düştü sistemden ve ve gittiğimde detaylı ultrasona giremedim. Özele gitmek zorunda kaldım bu konuda devlet hastaneleri yetersiz 350 tl vermek zorunda kaldım.. Ve başhekimliğe gittiğimde bişey yapamicaklarını söylediler. Gerçekten hayal kırıklığı yaşadım.. Gerekli yerlere bildiricem bunuda herkes duysun.