Emin_e Normalde özele gidiyorum canım hatta Periontoloğun özel kliniğine, o kadar çok para veriyoruz ki bir muayenede zaten detaylıyı geçiyor ücreti. Bende bi de buna vermeyim gidip devlette yaptırayım dedim Konya 15 Temmuz hastanesi, yatırdı sonra bitti dedi, ben bi anda şok oldum 😳 kendi doktorum normal ultrasonda çok daha fazla inceliyordu. Pişman oldum. Birdaha hamile olursam asla yaptırmam devlete. Sonra aradan 1ay geçti doktorum bebeğinde böbrek büyümesi var dedi, detaylıda görünmedi. Yada görmedi bakan kişi. Çünkü hiç bir şey yoktu o zaman. Sinir oldum hep o detaylıya bağladım. Çok şükür geçti bir şeyi kalmadı ama. Strese girdim resmen.