mehefey Şöyle söyliyim sorunsuz rahatça ilerledi süreç devlet hastanesi olmasına rağmen.Uzatmadılar yani 4 gün sonraya randevı aldım hemen.Ama ki çok tatmin olmadım açıkçası sadece 6-8 dk sürdü.Baktım doktor kalktı diğer hastaya yöneldi hiç bişey söylemeden.Ben durdurdum sordum ve o şekilde cevap verdi 😬 Ama kağıtta detaylıca herşey yazıyor bakalım kendi doktoruma göstericem randevu zamanımda.
Benim doktorum Sadi Konuk Devlet Hast. ne yönlendirmişti bana uzak diye gitmek istemedim ve oradaki doktor perinatolog.Orayı düşünebilirsiniz.Şahsen Baltalimanını çokta tavsiye edemicem bugünkü tecrübemden sonra 🙄