Aso1212 morcilek çoğunluğun hep tersi çıkmış bakalım ne olcak bir tezin daha çürüdüğünü görmüş oldum 😅😅 hayırlı sağlıklı olsun bebelerimiz bence bu bize yeter kızlar
ArasveAnnesii Aso1212 benim doğru çıktı. Erkek görünüyordu 15 haftalıkken cinsiyetin erkek oldugunu öğrendim
RuzgarsMommy Aso1212 işte o yüzden tersi çıkıyor 😁 Altinda not olarak yaziyor öyle okumuştum ben. Doğum tarihi 83 den sonra olanlar +2 ekliyor önce olanlar -2 yapıyor yaşını
04052016mh RuzgarsMommy herkes öyle yapmıyor bazıları da 1 ekleyip çıkarıyor benim yaşıma yıla göre 1 ekleniyordu mesela onu Çin takvimi yaş hesaplama yazınca çıkıyor 😊
catlak_anne Aso1212 ilk bebeğimde tuttu ama bu gebeliğimde tutmadı. Hatta bu sene tutan kişiyi görmedim gibi bişey sorduğum kişilerde 🤷♀️
azra34 TAkilicci ben hala kız görüyorum. Yolu yarıladık inşallah bi oğlum olacak ama rüyalarım terse🤣 Bu arada böyle şeylere inanmadm ama etrafımdaki herkes bnde dahil çin takvimi doğru çıkıyor 😅
Momdilay Aso1212 takvime göre bende erkek çıkıyordu 29+3’üz doğru bildi oğlumuzu bekliyoruz hayırlısıyla 🤗
sonsuzmasalim Aso1212 ilk gebeliğimde de erkek çıkmıştı ve oğlum oldu, şuan ikinci kez hamileyim ve yine erkek çıkıyor, bakalım daha 9 haftalık hamileyim içime de erkek doğuyor doğru çıkacakmı😅 görümcem de hamile ondada erkek çıktı ama kızı olacak inşallah🤭
Gamzedngdn Aso1212 Çin takvimi rus takvimi neler varsa hepsinde erkek diyordu ama bir kızım olacak 😂 bende tutmadı o takvimler prensesim olacak 🌺😘
Umayerdal Ayseyu baktığınız sayfada yaş hesaplama diye yazan bi sayfa daha oluyo doğum tarihinize göre 1 veya 2 yaş ekleyip öyle bakmanız gerekiyo