busrasahinn Aso1212 15 aylık oğlum var onda tuttu bunda da erkek çıktı geçen hafta %90 erkek dedi doktor 🙈
Hatice-aydn Aso1212 bence sadece tahmin benim tuttu ama şans işi kız yazıyordu cinsiyetimiz değişmez ise şuanlık kız☺️ 23+2 haftalığız
[silindi] Aso1212 bende tutmadı kız gösteriyodu erkek bebis geliyo onun dışında bi kac bisey daha denemistim hepsinde kız gosteriyodu onlardada yanildi bi tek etrafimdakiler yuzun cok guluyo senin oglun olcak dediler kiz bebek bekliyenlerin yuzu somurtur hep demislerdi o dogru cikti😂
Ygmroglcn Aso1212 canım bende çok merak etmiştim baktım ve sonuç doğru çıktı kızım geliyor 20. Haftaya merhaba 🙏🏻🙏🏻
Mrskoc Ben çok inaniyorm doğru bakmasını bilmeyenler yanlis diyor yasini ve son regli tarihini dogru yaptin mi sonuc dogru ilk cocugumda kız cikiyordu kiz oldu smdi oglus geliyor 💙 kime baktiysam da hep bildi yanılmadi suana kadar
Aso1212 Mrskoc bana baksana kız nolur beceremedim sanırım ben 😂 14.06.1995 son adetim kasım bıdahada olmadım gebe oldgmu öğrendim zaten 😍