Esraaa1709 Neb canım ben suni sancı almasaydım nezaman doğrurdum bilmiyorum 07.09.2013 de doğacak çocuk suni sancıyla 17.09.2013 de doğdu 3580 kilo idi
Esraaa1709 Emineyavuz_53 aynen bendede öyle biliyormuşum😂ama ben uyurum umuduyla 8 de yatağa gidiyorum uykusuzluktan sabah 3-4 allah ne verdiyse nezaman uyuduğumu bilmiyorum
Eslemcsr Emineyavuz_53 yok kuzum 6 yaşında bi kızım var buda erkek kızım 38 haftalık doğdu bakalım bu kaç haftalık doğacak
Eslemcsr Emineyavuz_53 bide kaç gündür göğüslerim şişti hasaslaştı acaba diyom doğuracakmıyım bugün yarın artık sende de oldumu böyle birşey 🤔
Emineyavuz_53 Eslemcsr benimde sertleşti bide uçları daha hassaslaştı şimdiden tahin yağına başladım . Buradaki kadınların ortak derdi emzirirken yara olması
Esraaa1709 Blackcloud Korkma canim korkutmak icin söylemedim allah herseyin hayirlisini verir ♥️Bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına al gerisinin önemi yok her zorluk gelir geçer sana doğumların en kolayını nasip etsin rabbim
Esraaa1709 Blackcloud amin canım 💞 ne güzel de bir bebişin olur ama tos tombik ben bayılırım öyle bebişlere 💕
Blackcloud Esraaa1709 Sağlıklı olsunda kilolu olmuş hiç önemli değil, bende severim tosbik bebişleri ama usg de 500 gram nerden baksan oynama oluyor. 😊🌹