Esraaa1709 Emineyavuz_53 allah olmayanlara isteyenlere nasip etsin kuzum😊sağlıklı olsun gerisinin önemi yok
Emineyavuz_53 Esraaa1709 arada giriyor ishal ağrısı gibi değil adet gibi desem oda değil değişik bişey
Esraaa1709 Neb bende de biraz erken olsa fena olmaz ilkinde 41 hafta bekledim suni sancıyla 2 günde gelmişti 😂
Emineyavuz_53 Neb termal çorapla geziyorum . Baya da dikkat ediyorum ama artık son ay ya gece ateş basıyor beni
Eslemcsr Emineyavuz_53 dr bana magnezyum verdi hafiften sancı çıkınca kulanmiyom geleceği varsada gelsin prematürelikten cikiyo bu hafta artık bütün hazırlıklarda tamm🤗
Emineyavuz_53 Eslemcsr valla artık sabrım bitti 37. Hafta doldu mu gelebilir 😄 hazırım zaten tombik çıkmayacak yoksa
Esraaa1709 Neb ben sonradan anladım suni sancının daha fena olduğunu okudum demek ben kendi sancım olsa her türlü çekermişim resmen iki günde geldi o sancılarla benim ilk oğlan
Eslemcsr Emineyavuz_53 aynn vala benimde tombik korku başladı normal doğum olacak zaten gelsinler hayırlısıylan bebişler😗🤗
Eslemcsr Emineyavuz_53 bide kaç gündür göğüslerim şişti hasaslaştı acaba diyom doğuracakmıyım bugün yarın artık sende de oldumu böyle birşey 🤔
Neb Esraaa1709 hep diom inşallah bana gerek kalmaz suni sancıya kendi sancımla doğururum kaç kilo doğdu oğlunuz
Esraaa1709 Neb canım ben suni sancı almasaydım nezaman doğrurdum bilmiyorum 07.09.2013 de doğacak çocuk suni sancıyla 17.09.2013 de doğdu 3580 kilo idi