Duamucizem Bugleminannesi ay b3nde 22 yım bel agrım vajina agrım bugün başladı korkudan yatıp duruyorum normal mi ağrılar vajinada batma var batma oldukça wc ihtiyacı 15 dk bi wc deyim nerdeyse
NurcanVolkan Hulyya benimde öyle 8 kilo almama rağmen almamış gibiyim doktor bile hiç göstermiyorsun demişti 😆 ama bacaklarım falan kalınlaştı ben farkediyorum gerçi benim için önemli değil bebeğim sağlıklı olsunda kiloda alırım iç karın genişliği diyorlar ya öyle bişey varsa ondan karnın belli olmuyor olabilir
bukleliana Ben 22+4'üm. Son birkaç haftadır ellerimde kollarımda uyuşmalae ve sinir sıkışması gibi ağrılar var. Her gece oluyor ve sabah ağrıyla uyanıyorum. Doktoruma sordum, normal dedi. Bunu yaşayan var mı? 😔
Suna-26 bukleliana bende oyleydim canım o haftalarda su an 26 olmak uzereyiz. Hatta sabah o kadar tutmuyodu ki ellerim kahvaltı falan hazırlayamıyodum uyusukluktan eşimi kaldırıyodum. Şu an birz daha azaldı ama yine ara ara oluyor.
Flybatuoguz84 bukleliana evet cnm benimde el ve kollarimda degisik bir huzursuzluk ve kramp gibi biseyler oluyor özellikle geceleri bende birrek bana oluyor sanmistim demek normalmis doktorada sormadim acikcasi
Meren429 bukleliana benimde ayaklarimda agrilar var magnezyum eksikliginden dedi suan kulabiyorum biraz azaldi
Suna-26 Buskprl cok zor bişey bel ve sırt agrısı ben hamıle yastıklarından aldım epey buyukmus yatakta cok yer kaplıyor. Ama değdi inanın. N11 den almıstım yaklaşık 240 TL civarı olması lazım. Tavsiyeederim.
Buskprl Suna-26 eveett çok zor bel ve sırt ağrısı. Biraz ayakta dur, iş yap hemen ağrımaya başlıyor 😏 bende düşünüyorum 50 tl ye falan da var ama işe yaramazsa diye düşünüyordum. Bi araştırmak gerek
bukleliana Suna-26 benim biriki gündür iyice arttı. Canım yanıyor resmen. Hamilelikten sonra geçer dedi doktor. Ama geçmez diye çok korkuyorum. Benim de senin gibi ellerim tutmaz hale gelecek sanki yakında. Ama azalmış senin, ne güzel.
SedaSevval10 salı günü ayrıntılıya giricez bizde oğluşumla 2,5 kilo aldık 20. haftadayız ama göbeğim baya büyük 3. hamileliğim olduğu için çabuk büyüdü göbişim
SedaSevval10 Buskprl u yastık alabilrsin emzirme yastığı olarak kullanabilirsin doğumdannsonra ben öyle yapıyorum yetiyor çok büyük olmasına gerek yok
Suna-26 Buskprl evet canım ucuz olanlardan uzak dur derim benim elimde patladı 2 tane oyle hiç sonuc alamadım.
Bayaz1995 Hulyya bende 22+2yim🥰20+3de gitmiştim en son 441gramdi şukur bi şikayetim yok ama ara sira karnimda bi sanci gibi bi şeyler oluyor daha bel sirt ağrim yok🤭50kiloyla hamile kaldim ve 63kiloyum şiştikce şişiyorum doktor birdahaki sefere 2-3kilodan fazla alirsan gozume gorunme dedi🤣🤣aliş verişe başladinizmi kizlarrr?!
Hulyya Bayaz1995 maşallah sende baya almışsın kilo canım alışverişe başladım ama daha eksik var sadece beşik konusunda kararsızım hangi tür beşikten almalıyız siz ne yaptınız karar verdiniz mi
Nisa2420 Ben 21 hafta 5 günlüğüm ve 9 kilo aldım çokmu fazla acaba ama iştahım çok acık ve 48 kiloyken hamile kaldım zayıfım yani