Flybatuoguz84 Hulyya valla benim 2. Aydan beri var simdi iyice belli oluyor 24+0 bugün hayirlisiyla 11 mayıs doğum 8 kilo almışım cnm
Flybatuoguz84 bukleliana evet cnm benimde el ve kollarimda degisik bir huzursuzluk ve kramp gibi biseyler oluyor özellikle geceleri bende birrek bana oluyor sanmistim demek normalmis doktorada sormadim acikcasi
bukleliana Flybatuoguz84 ben belki kalple alakalı ya da herhangi ciddi başka bir şey olur diye korktum ve hemen sordum doktora. Normal dedi.
SedaSevval10 Buskprl u yastık alabilrsin emzirme yastığı olarak kullanabilirsin doğumdannsonra ben öyle yapıyorum yetiyor çok büyük olmasına gerek yok
Suna-26 Hulyya aldım valla 🙈 düşünmek istemyirım ama biraz zor vericem sanırım. Cocuklarımız saglklı olsunda
Tucengiz4480 24+2 yiz oğluşumla benim göbek bayağı önden gidiyor 🙈 ben de hamile destek yastığı aldım iyi ki almışım artık sabahları daha iyi kalkıyorum tavsiye ederim kızlar 💕
Hulyya Bayaz1995 maşallah sende baya almışsın kilo canım alışverişe başladım ama daha eksik var sadece beşik konusunda kararsızım hangi tür beşikten almalıyız siz ne yaptınız karar verdiniz mi
Suna-26 Buskprl evet canım ucuz olanlardan uzak dur derim benim elimde patladı 2 tane oyle hiç sonuc alamadım.
Faray Hulyya benimki de çok belirgin değil gibi sanıyordum dün metro da yer verdiler ilk kez ben şok, birde kıyafetten kıyafete çok fark ediyor. Toplam 3 kilo aldım bende, karnımda dik cinsiyetimiz kız bana hala erkektir bu deyip doktora inanmıyorlar 😂😂😂
M_agayeva Hulyya 22+0dan merhaba ben 9 kilo almisim ana kusmalarima rəğmən hemde🤦♀️diyete başladım ayın 31 gidicem bakalim bebisim kaç gram benim karnim artık belli oluyor