Hulyya benimde öyle 8 kilo almama rağmen almamış gibiyim doktor bile hiç göstermiyorsun demişti 😆 ama bacaklarım falan kalınlaştı ben farkediyorum gerçi benim için önemli değil bebeğim sağlıklı olsunda kiloda alırım iç karın genişliği diyorlar ya öyle bişey varsa ondan karnın belli olmuyor olabilir