Cilek_kentli Ilknur_emin 36+3 😊 Bebeğim sürekli olarak sertlestiriyor kendini ve alt bölgemde çok hissediyorum. Erken gelecek gibi hissediyorum 😏 35+5 te 2900 dü kilosu. Geceleri sağdan sola çok zor dönüyorum 🤦♀️ Son zamanlar geçmek bilmiyor 🤷♀️
Zynpmasalim Fatmaerturrk bende normal istiyorum ama doktorum stres yapıyorsun tansiyonun yükseliyor seni sezeryan yapalım dedi ama yapamaz miyim bu şekilde bilmiyorum 13 cıktı en son ölçümde tansiyonum
Cilek_kentli Ilknur_emin Hareketleri güzel ama bi anda suyum gelecek gibi hissediyorum alt bölgemde çok baskı uyguluyor hanimefendi🤦♀️Bu haftalarda doğsa da sağlık açısından birşey olacağını düşünmüyorum insaAllah da zamanında gelir tabi🤲😊
Cilek_kentli Ilknur_emin Fitil vermişti bana doktor kullandıktan sonra akıntım geçmişti. Şimdi tekrardan başladı
Habibee24 Ilknur_emin benimde 36+4 çok zorlanıyorum yürümekte artık ve adet sancısı gibi sancılar oluyor çok toparlanıyor canım yanıyor nst de sancı çıkıyor 30 a kadar normal Doğum pozisyonu ama Allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Ilknur_emin Cilek_kentli benim enfeksiyon gibi falan değilde doğum yaklaştıkça olurmuş birde karnım aşağı inmeye başladı
Sdt1453_ Ilknur_emin Canım benim hesabıma görede öyle ama doktor öyle dedi bende anlamadım birde benim bebeğimin gelişimi iki hafta ileride