36+1iz ve artık sağlıkla doğsun istiyorum. 4 hafta daha bekler mi bilemiyorum. Çok zor geliyor. Bir kaç gündür akşamları Regl ağrısı gibi ağrım oluyor. Ve kasık bölgesinde kemiklerde acıma oluyor. Yarın sabah nst ye giricem ama sancım çıkar mı 🤷🏼♀️ bilemiyorum. Bir istediği zaman gelsin diyorum bir 2 şubatta 38+1ken sezaryen olsam diyorum. Normal den korkuyorum sezaryendende korkar oldum🙄 anestezi uzmanıyla görüştünüz mü epiduralle sezaryene uygun olup olmadığımıza mı karar veriyor acaba? Çünkü bende bazen belimde disk kayıyormuş gibi hissediyorum ve basamıyorum yere😞😞😞