Emineyavuz_53 Ilknur_emin kime benzeyecek . Nasıl bişey ne bileyim insan çok merak ediyor 😁 allahım sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin
Zekiyee 35+3 deyim surekli wc bel kasik agrisi regl gibi yalanci sanciymis doctormu arayip sordum birde bas agrim oluyor agirlastim zor oluyor gece uyku yok artik 😅 insllah saglikla gelsinler de 🤲🏻🤲🏻
Gktrkzbn2020 35+5 ilk gebeliğim doğum şekli normal görünüyor şuan. Heyecan dorukta Bekliyorum oğluşumu😊
Elisakerem Ilknur_emin çünkü rahmim siyatik sinirime baskı yapıyor yürüyemiyorum oturamıyorum siniri zorlamamak adına alicak
Hazalindurusu Ilknur_emin normal doğum istiyorum ama yapamıyorum mecbur sezeryan olucak belimde disk kayması var o yüzden epidural sezeryan bile olamıyorum 😔
Fatmaerturrk Pinarx9 bugun oglen dayanamadim ağrı vardı belimde siddetli aciklik yok bas aşağıda dedi ama nst de agri cıktı agrilarik arrtarsa gel dedi ama agrilarla yasamak cok zorluyo beni