Ilknur_emin Sevim_13 belden aşağı ve karın ağrısı bendede çok oluyor canım Bi an önce sağlıkla doğsalar
810473 Ilknur_emin neyse artk yalancı malancı bı sekılde bebıs kendını hazırlıyordur heralde deıl mı yanı soncta sonlara geldk elbet bu cocuklar cıkacak😂 hayırlısıyla dgruruz ıns kızlar ne dıyım ama herkesde son zmanlarda bu tarz agrı sancı oluyor hayırlısı dıyelım 🤲🏻
Elisakerem 36+6 yim bu gece çok ağrım var zaten kizimi da bu haftalarda doğmuştum zaten dogmasamda perşembe sezeryanim var
Anne3434 Ilknur_emin benim de 35+4 sırt ağrılarım arttı doğum sezeryan olacak ilk doğumum sezeryan olduğu için hayırlısı ile 39 içinde alınır
begumseker Ilknur_emin 36+4🙋🏼♀️ Haftaya nstye giricem ilk defa. Şu zamana kadar sorunsuz bi hamilelik geçirdim çok şükür🙏🏻 Doğumum da şuan normal olarak gidiyor hiç bi sıkıntı yok fakat son dk bi aksilik olursa bilemem tabi😇 şubatın başından itibaren bekleyebiliriz artık dedi doktorum hayırlısı inşallah🥳
Elisakerem Ilknur_emin çünkü rahmim siyatik sinirime baskı yapıyor yürüyemiyorum oturamıyorum siniri zorlamamak adına alicak
Mevr Ilknur_emin aynen benim de öyle oluyor doktor bunların normal olduğunu rahmin doğuma hazırlandığını söyledi. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤗
Anne3434 Ilknur_emin hayırlısı ins zamanın da gelir :) doktor her hafta kontrole gel dedi Zaten nst de belli olur her hangi bi durum olmazsa 39u bekleriz dedi sağlıkla gelsinde en önemlisi o 🥰🙏
kader34 36+3 7 şubat dendi bakalım sancılar başladı 3 4 gündür çatı muaynesi oldum bu akşam açılma yok rahim de yumuşaklık var dedi ebe:) hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah kızlar bebıslerınızn kılosu ne durumda
kader34 Ilknur_emin 35+3 te gittim canım en son 2900 dü pzrtesi kontrolm var bu akşam sdce nst girdim sancm vardı diye muayne olmadım doktorum yoktu diye
Emineyavuz_53 Ilknur_emin kime benzeyecek . Nasıl bişey ne bileyim insan çok merak ediyor 😁 allahım sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin