37 deyim çatılarım yanıyobiber gibi bazen acaba acılıyomu diyorum inşallah öyledir bazen bel kasık ağrım oluyo cok cok hafif onun dışında ağırlaştım tabi sabah uyanınca karnım belden aşağım acıyo ezilmiş gibi öyle bakalım ne zaman gelicek abisi 38+4lerde falan gelmişti☺️☺️