Ilknur_degrrli1 . Bende umut hanıma gidiyorum ama artık gitmicem.referansla gitttim çok övmüştü bi arkadaşım .ama asla ilgilenmiyor.yumyrta çatlasın diye klomen vermişti mesela.yumurta takibi için çağırmadı bile.ben çoğu şeyi buradaki kızlardan öğreniyorum.bana asla detaylı bilgi vermiyor.tek yaptığı git bu tahlili yaptır gel.dünyanın parası o tahlilerde.bu hafta pazartesi gittim 40 gün oldu adet olmadım dedim.kanda bişey çıkmadı,ultrasonda da yoktu.negatif çıkarsa adet söktürücü vercm dedi.belki geç döllenme?? gitmedim bende sonuçları aldıktan sonra bir daha.bebek istediğim için mi ilgilenmiyor anlamadım.olmayan bebekle mi ilgilenmek zor.sadece gebelerle ilgileniyor sanırım.o kadar kişi evet memnun ama hep gebeler memnun.ben hamile kalmak istediğim için gidiyorum Çünkü evimin karşısı.ama hiç memnun değilim.