benimkuzum bende umut hanıma gidiordum ama degistirdm 28 haftaligim hakkında iyi şeyler duymadm biraz umursamaz ve diğer hastanesinde bir hamileye yanlış ilaç verdiği için nerdeyse çocuk ve anne hayatini kaybedecekmiş ordan kovulup buraya gelmiş hisar çamlıca google yorumlarında okudum iyice fikrim değişti özgür hanım gelmiş inan 1 kere gittim daha ona öle güzel baktı öle güzel.anlatiki kesinlikle ona devam