810473 bizim zorlu süreç şöyle ki ablam 5.5 aylık hamileyken apandisti çıktı ortaya 4 hastane gezdi kimisi almadı hamileyken yapamayız dedi kimisi bebeği kaybederiz anne için elimizden geleni yaparız gibi çok rahat şeyler söylediler. En son medivia ya gittik orada cerrah serhat umut bey vardı şuan ayrılmış. Hiç tereddüt etmeden hemen ameliyata aldı. Ameliyata alana kadar apandist patlamıştı. Kadın doğum uzmanı aynı zamanda başhekim serpil hanımla çok çok zor bir ameliyata girdiler. Ameliyat sonrası da çok zordu bebek için. Çünkü bebeği çıkarıp apandisti temizleyip geri yerine koymuşlardı. Çok kötü bir süreçti ama doktorlar o kadar iyiydi ki bilmiyorum diş hariç neyim olsa oraya giderim yıllardır. Sema hanım ile yeni tanıştık çok sevdim. Hemşireler doğumdan sonra da çok ilgililer biz seviyoruz. yok yere bebeği küveze alalım devletten para koparırız gibi anlayışları yok.