6 yaşından beri şeker hastasıyım tip 1 diyabetliyim.. 11 haftalık hamileyim şu an da mümkün olduğunca şekerimi düşük tutmaya çalışıyorum ama bazen farkında olmadan yükseliyor korkuyorum bişey olur mu diye.. Allaha emanet içimde büyüyor bende diyetle insülin le çok çokdikkat etmeye çalışıyorum.. Böyle olupta doğuran var mıdır?