Tgb2310 bende 22.haftadayım . Şekere çok dikkat ediyorum . Ben meyveyi hiç yemem ama zorunda olduğum için yiyorum. Her yediğin meyvenin yanında mutlaka süt iç şekeri yükseltmiyor 💁🏻♀️Tatlı ve çikolata ,börek,beyaz ekmek,pirinç pilavı,makarna tarzı da hiç yememelisin.bezelye,havuç,patates bunlarda da şeker var . Canım çok isteyince bir çatal alıyorum 🤦♀️Tahıllı ekmek ve bulgur pilavı yiyebilirsin💁🏻♀️Onun Dışında her öğün yoğurt,süt olsun ve yatarken kefir mutlaka içmelisin🤷♀️Bu hafta şeker yüklemesi yaptırcam çok dikkat ediyorum çıkmaması için. 🙆♀️