KubraatMacit 30 . Haftadayım 18 Mayıs’ta sezeryan olucam ogluşuma kavuşucam inşallah 💙😍 Hamileliğimin başında 6 kg vermiştim o onunda sadece dört kilosunu geri aldım
AslGarip feyza123 30+3 haftalık olduk biz cinsiyetimiz kız 8 kilo almıştım en son cuma günü de kontrole gittim 1.400 kiloydu prensesim 🤰🤰👼
AslGarip HamiEsmaAydn benim de ikinci sezeryanım olacak ve bana da 21 mayıs dedi ☺☺ Hamileliğimi ilk öğrendiğim sıralarda sorunca değiştirmezse artık tam Ramazan başıyız🙂
HamiEsmaAydn AslGarip ayy evet tam ramazan bası gelenlere neler ikram ediceksin acaba haftalar gittikce heycanım artıyo 😁😁
YcelMlayimYldrm Burcuugur erkek ama kız olsa bu kadar nazlı inat olamaz herhalde ya yandan azcik yuzu görünse ultrasonda hemn eliyle kapatıyor 😊
HabibeGlrmr 31+5 olduk bizde oğlum olcak inss 😘😘 💙💙normal doğum istiyorum bakalım hayırlısıylaa. En son gecen hafta gittiğimde bebeğim henüz dönmemişti
Sedaasel Bizde 32+2 olduk kızımla ben 13 kilo aldım normal Doğum istiyorum 2 hafta sonra kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek kızım dönmedi daha Doğum 15 Mayıs gözüküyor 😱❤️
Svl_17 Benimde kızım olcak 30+3 deyiz 2 hafta sonra doktora gidicem inş omasi gereken kilodadir bende 7 kilo aldim 😊 çati muayenesi hangi haftalardan itibaren yapiliyor kizlar?
Eliftotree 31+5 haftalığım oğluşum 1735gramdi az önce kontrolden geldik bana zayıf gibi geldi endişelenmeye başladım 😑 45 ile hamile kaldım 55 kiloyum.şu anda tahmini doğum 18 Mayıs inşAllah 😊
feyza123 ozgesoy28 bende yarın 30 oluyorum kaçıncı bebek sizin doğuma tarih verdi mi doktor 1300ken kaç haftalikdiniz🙂
EsraDndar feyza123 bende tam 30 haftalık olduk bugun pazartesı kontrolüm var kılosunu ogrenecegız ıns kızım olacakkkk