ozgesoy28 ArzuBaysal Evet canım ben hamilelikten önce gidiyodum doktora alttan muayene olduğum da doktorum söyledi benimki fazlaca dar hemde
feyza123 Burcuugur özle bisey yapmaya gerek yok canm 🙂 bende ilk oglumda son 2 uktrasonda gördüm 35 ve 37 haftalikda
Burcuugur feyza123 çok merak ediyorum yüzünü ya inşllah bende görürüm artık 🙈 normal Doğum olacak inşllah
feyza123 HamiEsmaAydn b3nmki de aynı seni gnu 18 23 mayıs ilkim sezeryan aramızda 1 gün var bende yarın 30 oluyorum🙂🙂