Zagrozunannesi Sibelgrsy hayırlı olsun😍geçmiş olsun bu arada Allah analı babalı büyütsün hangı hasteneye gıttınız acaba 😱
Sibelgrsy Elen canım açılmam 4 cm olunca yaptılar sonra 8 cm ulaştık benim bebise kanalda değildi ama ikinma haraketleri ile aşağı indirdik
arzuu3469 Sibelgrsy bende orda dogum dusunuyodum kontrole gidiyorum bukadar zormu hangi doktor digumunuza girdi
Canangnr Sibelgrsy Bravo sana 👏🏻 helal olsun bir kez daha anlıyoruz ki annelik mükemmel bir güç,göğsünü gere gere büyüt meleğini ikinizinde yeni hayatı hayırlı olsun arladaşım 💐
sbanuss Sibelgrsy çok zor olmuş ama kavuşmuşsunuz bebeğinize darısı bizlere bizde doğuralım ve özlem bitsin artık 🙏👶😢
Fatmaozgur Allah yardım etmiş acısını göstermez ins merak ettiğim devlette mi doğum yaptınız özel demi ?
arzuu3469 Aygulcan sozle hangi doktor ilgilendi bende kontrollere gidiyorum hastane yeni oldugu icin orayi dusunuyorum doktorlari cok genc.dogum yapanlari goruyomusunuz yatak odalari hemsireleri nasil acaba
Duyduy Canım çok geçmiş olsun, allah bndan snra bebişinle sana sahlık sıhhat versin... Anlamadıgım şey bu yırtılma denen şeyin sebebi ne ıkınmakmı yırtılmaya sebep oluyo? 😕
Sibelgrsy Duyduy okunmaya ilgisi olduğunu düşünmüyorum canım diğer doktor kafasını çıkarırken büyük ihtimal kafasını aşağı çekti sorarmadim inan o halde aklına hiç birşey gelmiyor
Aygulcan arzuu3469 canim benim dogumum iyi oldu doktorlar iyiydi ancak ebeler cok kotuydu . Asla daha devlette dogum yapmam durimun varsa ozelde yap derim
Sibelgrsy arzuu3469 canım doğumhane herkes ayrı odalarda sesler geliyor ama kimseyi görmüyorsun zaten o odada sancini çekip doğumun da o odada oluyor doktor olarak bilge doğan ve Sümeyra okur çok iyiler
Nur Sibelgrsy Allah acil şifalar versin. Sana da bebeğine de tüm sevdiklerinle sağlıklı huzurlu mutlu uzun ömürler versin Rabbim çok çok geçmiş olsun canım
Sibelgrsy Aygulcan canım ben gayet memnun kaldim özelden hiç bir farkı yok gerçekten başıma malasef böyle birşey geldi ama benim sansizliyim di benimle sena ebe ilgilendi bı ebe daha ilgilendi ama ismini bilmiyorum oda iyiydi seninle kim ilgilendi
arzuu3469 Sibelgrsy bende idris beyde kontrollerimi yaptiriyorum guzel anlatiyo ultrasonda.sumeyra hanimida dusunuyorum hep iyi die duydum