Sibelgrsy çok çok geçmiş olsun, sonu güzeldi çok şükür. Aynı sıkıntıları bende yaşadım, doktorum 30. Haftada yapışıklık var dedi, babamda doktor normal doğum yapabilir diye doktoruma baskı yaptı. Kaç tane perinatoloğa gittim hepsi yapışıklık yok normal doğum yapabilir dediler. Kendi doktorum asla normal yapmam dedi. En son babam bana, içimden nasıl yapmak geliyorsa öyle yap o en doğrusu dedi; kendi doktorumu dinlemel istiyorum dedim. Diğer doktorlarım ve babam bunu şımarıklık olarak gördüler. Fakat sezaryene alındıktan sonra plasentam %70 yapışıktı ve pelvik kemiğimde basıklık olduğu farkedildi. Eğer normal doğum yapsaydım çocuğumun yüzü hasarlı olacaktı ve benimde kan kaybından ölüm riskim olacaktı. Çok şükür ki atlattık..