Bende içemiyorum :(:(:( çok üzülüyorum zorluyorum kendimi bebeğim için ama çok zor hep böyleydim zaten şimdi 1.5 lt şişe yanımda hep ite kaka Allahım sanki ne içiyorsam🤷🏼♀️ Sabahtan beri öğüre öğüre 1.5 lt bitmek üzere :( biliyorum çok önemli ama yaşayan bilir bunu anca. Geçen hafta susuz kalmışsın dedi doktorum hemen yatırdı 1 gün boyunca litrelerce serum yedim ya içeceksin yada sürekli böyle serum yiceksin deyince sanırım bu söz etkili oldu bende bide yatınca öle saatlerce😬 Allah yardımcımız olsun Herşey Bebişlerimiz için hayırlısıyla saglıkla alalım kucaklarımıza hepimiz kızlarr🌼 🙏🙏🙏