__meczup__ Damla123- susuz kalmaktan korkuyorum bende günlük 1 lt bazen içiyorum bazen o kadar bile içemiyorum
__meczup__ Grhn içine başka bi tad girince hiç icemedim karışık tadlarda tiksinme oluştu hamilelikten sonra.su yüzü falan da guzellestiriyirmus yaa
Busimss __meczup__ ben 1 litre Şişeyi önüme koyuyorum ve canım istemese bile zorluyorum. Böyle yapa yapa suya alıştım canım zamanla bünyen isteyecek zaten
Meliha_nur __meczup__ hortum takicaz diyorlar su ve sut icin ve zaten yerimden kalkmamda yasak ye ic yat yapiyorum
Fundacld Bende içemiyorum, 1 bardak içebilirsem mutlu okuyorum. Zaten kokuyor bana. Eskiden 1 2 litre içiyordum ama hamile olduğumdan beri içemiyorum :( çok üzülüyorum ama çok kusuyorum su içince daha çok rahatsz oluyorum. Sorun olur mu
NisaMomy __meczup__ ben de içemiyorum canım ama benimki psikolojik bir rahatsızlığım var o yüzden antidepresana başladım sırf bu yüzden, 19+5 oldum inşallah içerim bende çok korkuyorum bebeme bişi olur dıye 🙁😒
04052016mh __meczup__ içimi kolaylaştıracak birşeyler ekleyebilirsin içine yeşil elma,salatalık,limon gibi favorilerim bunlar benim farklı bir aroma veriyor içiriyor insana
Zeren __meczup__ Ben hamile kaldıktan sonra içememeye başladım su içtiğimde midem bulanıyordu sonra soğuk su içmeyi denedim ve işe yaradı tavsiye ederim, tabi bünyeniz hassas ise normal su ile yarı yarıya koyup için.
Nevink __meczup__ bu benim kanayan yaram resmen iki kez enfeksiyon gecirdim fenalik gecirdim acil doktora gittim susuzluktan dedi bunlara ragmen hala icemiyorum gozumun onunede koydum ne yaptiysam olmadi icemiyorum bir iki bardak icersem onuda soguk icebiliyorum cok uzuluyorum 😐
Biranneninoykusu __meczup__ ben de aklıma geldikçe içen birisiyimdir. Her odaya kraker ve bardakla su bıraktım sürekli oturduğum yerde de sürahi ile bıraktım. Kaselerle kuruyemiş de bırakabilirsin odalara. Gözüne iliştikçe ağzına at, zaten ister istemez bir yudum da olsa su içesin geliyor. Ben bu şekilde alışkanlık edindim. Başka türlü unutuluyor çünkü.
Tugbasentrk12 __meczup__ valla benimki şükür hep hareketli ne yesem hareketli maşallah o yüzden ayırt edemiyorum ama çikolatada ve soluma yatınca daha çok hareketleniyor ve bazen canimi bile acıtığı oluyor ama olsun o hissi tatmak çok güzel rabbim tüm isteyenlere versin inşallah 🤲❤😌😌
Tugbasentrk12 __meczup__ hissedersiniz merak etmeyin rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin inşallah 🤲❤
Biranneninoykusu __meczup__ kraker ya da kuruyemis kilo yapmaz canım zaten fındık ceviz badem hamilelik boyunca tüketmen gereken kuruyemişler 😊