juliet 4294 ilk 3 ay son 3 ay çok kötü derler genelde ilk 3 ay çok kötüydü evet ama son 3 aya daha gelmedim 😀
Abcd_123 Son ay çok zor bence ,ilk 8 ay çok rahattım ben ,36 haftadan sonra sıkıntılarım giderek arttı
Eesra 4294 38 39 ve 40.hafta ben 41 girmek uzereyim cooookkk zor Rabbim butun hamile annelere kolaylik versin 🤦
edak Medine_1992 bu delilik bende de var niye böyle oldu acaba 🤷🏻♀️ Hem kendimi yormiyim sonra çok zorlanıyorum diyorum hem de asla duramıyorum her şey gözüme batıyor orayı da temizliyim şurayı da süpüreyim derken gün bitiyor 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun böyle de çok zor 🤣
Medine_1992 edak haha aynen canım ya napim temizlik bir hastalık valla içim rahat etmiyor ki rüyama giriyor evi iki gün temizlemesem ıkış ıkış yapıyorum karnım burnumda 😁
2202020 4294 aynen öyle 32 ye kadar hiç hamile gibi değildim ağırlaştım ağrılarım oluyo işlerimi bi çırpıda yağamıyorum son zamanlar zor geçiyor Allahtan herseyini yukadım hazırladım ev toplayıp yemek yapıp yatıyorum sadece
Linosum Faffabay kesinlikle katılıyorum bide 37 den sonra ha geldi ha dogdu ha dogacak suyum mu geldi nisanim mi geldi sancim mi artti hele ilk gebelikte 😁
Faffabay Linosum aynen öyle sancı nasıl birşey nişan nasıl birşey diye araştırmaktan yoruldum tecrübe edeyim istiyorum artık😂😂
Betttt 4294 bence ilk 3 ay ya. Benim karnım da 7 bucuk aylıkken belliydi ondna mı bilmiyorum ama son günlerime kadar cok rahat bir hamilelik geçirdim.
Bahar2 4294 sanki 37. Haftadan sonrası zor ben pek iyi değilim yatamıyorum eğildiğim yerden kalkamıyorum yediğim üstten tuvalet alttan rahatsız ediyor az kaldı şikayet etmek için değilde sordunuz diye söyledim sabredip beklemeye çalışıyorum evde bir sürü şey yapmak istiyorum istediğim gibi yapamıyorum 😳😬işte böyle durumlar
Kayraymina 4294 bence bu hamileliğin kolaylığı ve zorluğuyla alakali herkeste farklıdır ben ilk aylarda mide bulantısı kusma var diye çok zordu şimdide son haftalardayım 38 haftaligim şimdide bana zor geliyor sancim oluyor uyuyamiyorum bel agrım oluyor ayakta duramıyorum bulandım yine başladı yanı her ayın ve her hamileliğin kendine göre zorluğu var
Nursahergun 4294 bende 34 girdim bu hafta da ..ruhsal bedensel gebelige göre değişir bence .taşıyabilme sabrimiz için. 4 5 ay zordu bana göre basta kusma bulanti hiç olmadım .şuan için zor ay evladimin tekini kaybetmem 6.ay 😭😭
Tusubasa 4294 ben 33 den sonrasında çok zorlandim şuan 37. Haftamdayim doktor alalim dese almayin demem o durumdayimmm 😍
Nursahergun Tusubasa allah kolaylık versin valla .zorlu ama güzel zamanlar .maşallah. vakti gelince doğucak bebisler
Tusubasa Nursahergun saglikli sihatli gelsinlerde gerisi pek önemli değil :) cuma günü gideceğim doktora gün verecek inşallah dayanirim o güne kadar Allah hepimizin yardimcisi olsun 🙏