Nrsn5 4294 kızlar şöyle düşünün hepsi geçecek böyle ömür boyu kalmayacaksınız. Başka aklıma bişey gelmedi 😂
Linosum Faffabay kesinlikle katılıyorum bide 37 den sonra ha geldi ha dogdu ha dogacak suyum mu geldi nisanim mi geldi sancim mi artti hele ilk gebelikte 😁
svmbebegim Gittikçe zorlaşıyor her kesin son haftası değişik kimi 37 kimi 38-39-40 oyuzden en zoru herkesin son haftası
Gulmartin 4294 Her ay ayrı zordu sorunlu bir hamilelik olduğu için ama şuan son haftamız ve en çok zorlandığım günler 🤦🏻♀️
Burcucimendemir 4294 ınsallah suanda iyiyim 27+3 um ama 30 dan sonrası zormus, mıgde yanmalarım olmaz ınsallah
Medine_1992 4294 30dan sonraki her gün zor bence 3 saattir temizlik yapıyorum canım cıktı şuan belim kopuyor karnım taş gibi
Medine_1992 4294 canım elimde değil temizlik yapmadan en fazla 2 gün duruyorum yine azalttım ama işte evi sil süpür toz al tuvalet banyo derken temizlik uzuyor 🤷♀️
4294 Kızlar bir de ödem başladı bende iki gündür umarım fazlalaşmaz oda hareketlerim etkiliyor farkındayım😥umarım öyle bir sorununuz yoktur olmaz da🙏
edak Medine_1992 bu delilik bende de var niye böyle oldu acaba 🤷🏻♀️ Hem kendimi yormiyim sonra çok zorlanıyorum diyorum hem de asla duramıyorum her şey gözüme batıyor orayı da temizliyim şurayı da süpüreyim derken gün bitiyor 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun böyle de çok zor 🤣
Talentedmom 4294 başları da zor sonları da zor yani benim öyle oldu ve oluyor bir an önce zaman geçsin istiyorum😊
Fikret_kayra 4294 mide bulantılarım ve yanmalarimin olduğu ikinci ve üçüncü ay çok zor geçti bana gerisi iyiydi çok şükür son 8 günüm kaldı 🤗