beriliceannesi estağfullah🌸 bizim 2. Denememiz di . Yaklaşık 8,9 dr değiştrdim . Gebe kalmama vesile olan dr a gerçekten inanmıştım güven çok önmli doktoruna ne diyorsa yapmaya çalış.. bize Açıklanamayan infertilite teşhisi konmuştu . Transfer olurken çok sıkışık değildim dr trnsferden sonra idrarını yapmamaya çalış ilk 15 dk önmli dedi.. yaklaşık 20 dk transfer odasında kaldım sonra odaya çıkardılar beni 2 saat yattım sonra wc gittim . İlk 4 gün önmli wc harici kalkma iş yapma yemk yapma gezme dedi . Evde canım nasıl istiyorsa öyle oturdum uzandım yattım. Progestan iğnemi eşime öğretti sağlık ocağına gitme dedi eşim yaptı iğnemi . Zaten günde 2 kere crione jel vermişti fitili yapıp 30 dk yürüyordum evin içinde . Her gün yarın kalıp anans yedim her gün kellepaça et haşlama balık vb gibi protein aldım hep . Kabız olmıyım diye her gün 1 bardak kefir içtim . Eylül ayındaydı transferim balkonda oturdum penceren dışarı baktım 5,6 gün sonra kısa süreli dışarda yürüyüşler yaptım . Moral motivasyon çok önemli . Her gün elim karnımda konuştum bebeklerimle her konuşmamda ağladım allaha dualar ettim hayrlıysa nasip et diye ..Geçen seneki tüp bebek denememzden tecrübeliydik artık çünkü 3 ayrı transfer süreci geçirdim ama ona rağmen bir heyecan stres vardı. Spor eğitmeni olduqm için kalp atımını duyana kadar işe gitmedim . Evde bana eşim baktı yemeğimi o yaptı birlikte kitap okuduk film izledik çok yakın arkadaşlarım ziyarete geldi . İdrar testi yapmadım test gününü bekledim.Transferin 10.günü tıp merkzne ağlaya ağlaya gittim çünkü çok korkuyordum ya yine negatif çıkarsa diye 45 dk sonra sonuç çıktı ve biz kısa süreli şok geçirdik . Çünkü yıllardr 5 den büyük bir b hcg görmemiştim . Dr u aradım hemn tebrikler hamilesin dedi karşılıklı ağlamaya başladık değildir doktorum ben gebe kalamıyorumki yanlıştr o sonuç diyorum . Sonuç ikiye katlandı Gittik keseyi gördük 2 li taramadan çıktık ben 3. Ayımda artık gebe olduquma inanmıştım . Çok şükür bu günümüze