zengooo ben sancıdan işe gidememiştim bağırıyordum acıdan. Magnesie calcinee içtim öyle rahatladım. Sakın ıkınmayın düşük tehlikesi yaşayanlar var bu yüzden. Normalde 5-6 aylarda magnezyum veriliyor bende kabızlıktan 2. Ayda başlandı. Ama kullanmaya başladıktan sonra bitti kabızlık çok şükür şuan 7. Ayımdayım