ElifKoseSancak Seah eşimden kaynaklı idi sperm hareketsizliği morfoloji bozukluğu olduğu için yaptırdık ama ikinci de olmayınca doktor rahime kamera ile bakalım dedi belki rahim de bişey vardır o yuzden tutmuyordur diye sen elazığda nerde yaptırcaksın
Seah ElifKoseSancak geçmiş olsun öncelikle ben henüz başlamadım araştırıyorum belki farklı bi şehirde denerim elazığda orhan bey varmış sanırım medikalde ama bilmiyorum nasıldır
ElifKoseSancak Seah teşekkür ederim ben tunceliden gidip geliyorum medicale baska yakın yok eşim de her zaman izin alamıyor o yuzden elazığı sectik ben memnunum doktordan ekipten ama tabi özel olduğu için biraz maddi yonden zorluyor
ElifKoseSancak Seah eşimin sperm hızı çok düşük olduğu için çipli yaptılar onunla birlikte 9500 felan dı odemiştik yanlış hatırlamıyorsam normalde 7 bin küsürdü ilaçlara 1500 küsür odedik ayrı raporlu olduğu halde
Seah ElifKoseSancak geçmiş olsun teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için. Rabbim tedavinizi hayırlı sağlıklı evlatla sonuçlandırsın bizlere de nasip etsin 🙏
Sefiriniizi ElifKoseSancak Allah'ım en tez zamanda sağlıklı güzel evlatlar versin inşallah bozma moralini.🙏
glnur90 Ebru3757 bende tüp bebek ile hamile kaldım 4.5 aylık olduk çok şükür. Rabbim size de nasip etsin inşallah pozitif olur 🙏🤲❤️