Demet_38 Eceklc 14+1 olduk güzel gidiyor bi sıkıntı yok erkeğe benziyor Demişti 11 haftalıkken gittiğim de
Umtays1620 Busesrmz ikili testte cinsiyettemi çıkıyormuş cnm ben yaptırmadım haftaya üçlü test yaptiricam
Kubrakrk Demet_38 aa şimdi daha merak ettm bnmkinn cinsiyetini ultrasyon fotosunu attm başka bi sohbette ordada kimse tahminde bulunmadı sansıma☺️
Fatma8988 anne_olmak cinsiyeti söylüyor ulrtrasonda bakarken görürse. Yoksa test sonucunda cinsiyet diye bişey yok🤣
anne_olmak Fatma8988 aynen canım anladım 😄 ben de dedim bilmediğim bi şey mi var her yolu araştırıyorum artık o derece 😄
Demet_38 Kubrakrk normal ama korkuyorum artık normal Doğumdan sancılar filan felaket sezeryan nasıl ağırııs filan çok mu
Fatma8988 Eceklc betahcg 50 aşağısı ise erkek diyorlar ama forumlar böyle diyor. Bilmsel değil. Gecen gün burda bir konu vardı hatta. 50 altı olup kız olanda coktu...
anne_olmak Fatma8988 aynı şeyi kalp atışı için de diyorlar canım 150 üstüne genelde kız oluyor diyorlar bilemiyorum doğruluk payını 😊😊😊