Eceklc 14+2 haftayız. 13. haftada cinsiyet öğrendim dün de netleşti. Oğlumuz olacak inşallah 👶 Şimdilik güzel geçiyor. İnşallah bir sorun olmadan sağlıklı doğar yavrularımız 😊
Bu arada ikili testte cinsiyet belli olmaz canım. Sadece 2 li testte bakılan bazı değerlere göre bilimsel olmayan bazı düşünceler var papp değeri ve serbest beta hcg ile alakalı. 2 li testte belli olsa 6. aya kadar cinsiyeti belli olmayan bebekler olmazdı diye düşünüyorum. 😊