Vazelin alında çok iyi bişey ya nemi maske gibi tutuyo geçmiyor yani benim ilk hamileliğin bende çatlak için araştırma yapıyorum çoğu yerde hindistan cevizi yağını çok övüyorlar gidip de her ay her ay kremler 85-100 lira, vermek saçma geliyor bana vazelin çok mantıklı aslında yıllardır var ve hep iyi yönüyle bilinir ve tabiki herşey genetik çatlamayan, öatlamıyor valla ne, güzel 😇