lazkizi61_ Cileginannesi ah olmaz mı hemde nasıl oluyor o dikişler ayakta kaldıkça sızlıyor ama mecbur yürümek zorundayız ama geciyor bi sekilde merak etmeyin.
Cileginannesi lazkizi61_ Allah herkesin yardımcısı olsun. İnşallah bız de o zor Bı kac gunu atlatırız hayırlısyla saglıkla dogsun da ınsallah minıklerımız
Btlaydn Nurunilkmucizesi memnun oldum. En cok sevdim yer Boztepe 😍 kac haftalk sn hangi doktora gidion canm
[silindi] Lilamor yok canım, bende bi sorun olmadı, ben dr. tavsiyesiyle kullanmaya başladım, sen de taburcu olmadan önce doktoruna sorarsın yine de yanlış yönlendirmeyeyim
lazkizi61_ Lilamor benim hemen gelmedi hastane de çok az di mecbur mama verdiler eve gelince de sıcak duş iyi geldi az bise arttı ben kompostolar humana çayı yeşillik marul salatası süt yapıcı ne varsa hepsini yaptım ve şuan sütüm iyi sicak duş ta cok iyi geliyor duştan sonra süt guzel geliyor ilk baslarda gelmesse moralinizi bozmayin sonrasinda geliyor he birde gunde 3 3.5 lt su için
[silindi] Lilamor bende hemen geldi canım, mama vermek zorunda kalmadım, yediklerimr dikkat ederek daha da çoğalttım sonradan şükür
canimoglum53 Lilamor 4.gun tamamen geldi canim. Her dakika emzirdim, o reddetti ben verdim yine de. Biraz savastik tabi :) ama cok sukur alisti ve icti. O ictikce sutum geldi 💙
Gamm lazkizi61_ mamayı neyle verdiler biberonla mı? Ben kaşık aldım yanıma biberon da aldım ama bilemiyorum kimisi biberonu memeden önce vermeyin diyor .
lazkizi61_ Gamm mecbur basıyorlar bende ondan çok korkuyodum benim hemşireler çok bastırmadılar korktuğum gibi olmadı yani
lazkizi61_ Gamm biberonla vermiyor hastane siringayla veriyolar ama bebek için zor şırınga doyduğunu bile anlıyor ben eve gelince de mama yi mecbur siringayla veriyodum baktım olmuyo biberonla verdim zaten gun de 1 kez mama veriyodum dedim alışmaz şuan anne sütü alıyor çok şükür bazen kendi sütümü iki gun de bir sağıyorum onu geceleri biberonla veriyorum
lazkizi61_ Cileginannesi amin inşallah rabbim yardımcınız olsun atlatırsınız çünkü geçiyor bi şekilde
Nurunilkmucizesi Btlaydn bende sebindim :) 17+ 4 Allah’ın izniyle . Hasan tahsin - Naci imamoğlu arasi gidip geliyorum :))
Feriha lazkizi61_ canım komple bayıltmayı doktordan sen mi istiyorsun kompile bayıltmasın bit ismi var mı . Ben doğum videoları izledim ve kompile bayılmak istiyorum nasıl olur bilmiyorum daha doktorumla konuşmadık
lazkizi61_ Feriha şen kendin istiyorsun canim benim ki zorunlu sezeryan di ben spinal istedim ilk doğumumdu diyorum ki ikincisi olursa eğer genel anestesi isticek yani bayiltmali spinal bende bel agrisi yapti ilk zamanlar
ebebegm Lilamor dikişlerle zor oluyor ben kullanmadım.doktorumda tavsiye etmedi.sar çarşafla dediler ama onuda yapmadım. zamanla inio göbek kalmıo. herşeyin zamanı var.dikişide temiz tuttum banyo yaparak iç çamaşırını değiştirerek zaten sürekli terliyorsun öyle atıyorsun narkozu.