Lilamor Sezeryan olmuş sevgili anneler sezeryan sonrasında hemen korse taktınız mı takabildiniz mi dikişlerden dolayı bakımını nasıl yaptınız nasıl bir yol izlediniz sezeryandan sonraki süreç nasıl devam etti. Bana bişgi verir misiniz lütfen yorum yapmadan çıkmayın cumartesi zorunlu sezeryan olacağım beklediğim biriey değildi normal gözüküyorsu herşey ve hazır değilim korkuyorum yardımcı olursanız teceübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
lazkizi61_ Lilamor 22 gün önce zorunlu sezeryan oldum bir haftada göbeğim felan gitti yani korse kullanmadım o dikişle onu kullanmak nasıl olur bilemem hemem gidiyor o göbek.. korkunu anlıyorum bende korkuyordum ne nasıl olacak derken 22 gün geçmiş bile hayırlı doğumlarınız olsun biraz ağrılı geçebilir ama ilk 3 4 gün ve sonrası geçiyor hayırlısıyla spinal mi olacak sizin yoksa komple bayiltmalimi
[silindi] Lilamor ben sezeryandan 4-5 gün sonra hemen korse kullandım canım, daha rahat hareket etmeme yardımcı oldu ve daha çabuk toparladı
Btlaydn Lilamor ben korse kullanmadım. Hemen banyo yapabiliosn bant takılı su gecirmeyen. Sanirim onuda hemen cıkarıosn Baska bişedw yapmana gerek yok kendi kendine iyileşiverio lazer oldugu için dikiş falan yok yani
canimoglum53 Lilamor yapistirmaydi zaten sezeryan yaram. Genel anestezi oldum ve cok guzel gecti. Ayaklandim hemen. 14.gunde yamuna performans tayt korse kullanmaya basladim. Gobegim zaten hastahaneden cikarken baya inmisti. Eve gelince hemen dus aldim su gecirmez bant yapistiriliyor zaten. 1 hafta sonra banti cikardi doktorum canim normal hayatima devam ettim. Korse baya ise yaradi gobek ve bacaklarim inceliyor bayagi.
Feriha lazkizi61_ canım komple bayıltmayı doktordan sen mi istiyorsun kompile bayıltmasın bit ismi var mı . Ben doğum videoları izledim ve kompile bayılmak istiyorum nasıl olur bilmiyorum daha doktorumla konuşmadık
[silindi] Lilamor yok canım, bende bi sorun olmadı, ben dr. tavsiyesiyle kullanmaya başladım, sen de taburcu olmadan önce doktoruna sorarsın yine de yanlış yönlendirmeyeyim
lazkizi61_ Lilamor kolay diyemem canim ilk 3 4 gün zorlu geçiyor ve sonrasında daha iyi oluyosunuz ilk ayağa kalkma o dikis ler bol bol yürüyün ama hiç yatmayın ben hep eşimle koridorda yürüdüm eve çıkınca duş alın rahatlayın süt yapıcı şeyler yiyin ki sütünüz olsun benim ilk günler çok az geliyodu sonrasında ilk günlere göre çoğaldı
lazkizi61_ Lilamor ben hiç bişey hissetmedim hani diyolar ya sallantilari hissediyorsun ben onları bile hissetmedim sadece iğne vurulunca belimde onu baya bi hissettim ve ameliyatta taktirdim sonda mi sizde öyle yapın derim cikartirlarken bile hissetmedim
Cileginannesi lazkizi61_ yururkem agrınjz olmuyo muydu. Ben de hemen yurumek ısterım ama ya agrı olursa
Pink50 Canim sezeryanlar artik eskisi gibi degil artik tıp cok ilerledi sanirim icindeki kanı iyi temizlemekle alakali. Ben sezeryan dogum yaptim 14 kilo aldm gebeligimde suan 15 kilo verdim. Ve 5.günü göbeğim gitti dümdüz oldu yine hicbisey kullanmadm sarmadim bile ve suan 49 kiloyum
Cisem-22 canimoglum53 sezaryen sırasında atılacak dikişin nasıl olacağını yapiştirma vs bunu daha oncesinde doktorla konusuyormusunuz yoksa o anlık duruma göre mi dikişlere karar verıyor doktor
lazkizi61_ Cileginannesi ah olmaz mı hemde nasıl oluyor o dikişler ayakta kaldıkça sızlıyor ama mecbur yürümek zorundayız ama geciyor bi sekilde merak etmeyin.