Aysehamit büyük geçmiş olsun,benim de daha yazın oldu kese bozulmuş ve kalbi durmuştu zor bir durum Allah'ım hayirlisini versin inşallah,küçük bir operasyon endişe etmeyin hiç bir şey anlamıyorsunuz,aynı gün de çıkış yapıyorsunuz ,normal rutinde devam ediyorsunuz.Doktorum rahmin dinlenmesi için 3 ay beklememi istemişti öyle de yaptık ,size de öneririm,hayırlı gebelikler olsun inşallah 🙏🙏🙏aklınızda soru işareti varsa kan pihtilasmasi(trombofili) için testler yaptırabilirsiniz ,ilaç veya iğne ile tedavi olunuyor gebelikte de aynı şekilde, sağlıklı ilerlemesi için önemli ,bir daha uzuntuyu yaşamamış olursunuz ,içiniz rahat olur yaptırınca 🙏