Aysehamit canım geçmiş olsun,benimde 7+3 de durdu kalp atışı,kürtaj oldum 30 Nisanda hamile kalamadım,pıhtılaşma çıktı.3 ay daha olmazsa aşılamaya geçicez,KPSS ye hazırlanıyorum öğretmenlik ataması için,bu ara o kadar da takılmıyorum.Hayırlısı hepimiz için.