Aysehamit merhaba öncelikle Allah yardımcınız olsun bende sizin gibi ilk bebeğimi kalp durması sonucu 2 buçuk aylıkken kaybettim ve anestezili kürtaj oldum dr ilk gebelikte normal olduğunu söyledi çok üzüldüm Allah'a tevekkül ettim ve 3 ay sonra hamile kaldım şimdi 12 yaşında ve 10 yaşında iki kızım var şimdi 3.bebeğimi kucağımıza almak için gün sayıyorum hiç üzülmeyin Allah birini alır sabret der ve en iyisini en hayırlısını verir ben bunu yaşadım gördüm inşallah sizde en kısa zamanda tekrar hamile kalırsınız