Fazilet2232 Deniz_Efe aynıyız bende çarş 37 oluyorum yani yarın çatı muayenesi olucam çoğunlukta doğumu tetikliyo diyo bilmiyorum 🤷♀️
Ecc Fazilet2232 ben 36. Haftada oldum çatı mauyenesi doğumu tetikleme gibi bı durum olmadı 39+4 um bugün hiç bı doğum belirtim bile yok
tubaemrah45 28Nisan19 2 parmağına jel sürdü soktu hiç canım acımadı ama eve geldım ağrıdan duramadım 2 gün
Ecc 28Nisan19 ben oldum canım öyle hiç korkulacak bi durum değil sadece kendini kasma rahat ol ilişkiye girerken bile kendimizi kasarsak eğer canımız açıyor öyle düşün kendini serbest bırak 10 saniye bile sürmüyor bazıları şinek ısırığı kadar bı aci diyor ama inan kendini rahat bırakırsan sinek ısırığı kadar bile acı hissetmezsin
Emineyavuz_53 28Nisan19 36. Haftadayım . ben bugün yaptırdım . Dr eline eldiven geçirdi parmaklarına jel sürdü . Çatala çıkardı hayatım boyunca ilk defa alttan muayene oldum bu arada iki parmağı ile hafifçe kontrol etti . Sonrada tam poponun oradaki kemiğe bastırdı normal doğum için uygun dedi . Canım hiç yanmadı sadece insan kasıyor kendini . Öyle derinlere sokmuyor yani elini en fazla 5 cm kadar
Tugbaztrk K1996 bende de aynı durum, doğurmaktan vazgecıyodum resmen🤦🏼♀️ Dalga gectiler hatta benle ebeyle birlikte. Çok korkttum sanırım, bide sancıyla gitmiştim
K1996 Tugbaztrk ben 3 gün otururken canım acıdı nasıl kastıysam kendimi bacaklarım hala agrıyo belkide o çatal insanı korkutuyo çatala yatırıyolar ya
Kvsrazz Bende dün oldum muayene hiç acımadı ama eve gidince biraz ağrı hissettim çabuk geçti oda sadece kendini kasma rahat bırak çok kısa sürüyor zaten
Seda_123 Beyza3454 Normal doğum yapacaksan mecbur bakılması gerek canım senin isteğine göre yapılan bisey değil çatın dar mı değil mi bakılması lazım çatın dar ise doktor söylüyor ona göre sezeryan olunuyor
Tugbaztrk K1996 ben doktoruma ilk alttan muayene oldugumda ilk defa bi doktor acıtmadı demiştim, o yuzden çatalada korkmadan yattım ama dediğin gibi 3 gün agrım oldu🤦🏼♀️
Nurdan14 Ben burda parmakla vs diye okudum bana komple elini soktu ve şuan normal dogum istemiyorum bu yüzden . Gerçekten doktordan doktora değişiyormuş
K1996 Nurdan14 banada 2 parmağını diye söyledi ama öyle bi bastırdıki hayatımda o kadar canım acımadı oyüzden sezeryan istiyorum
Seda_123 28Nisan19 38+6 haftalığım 2 defa oldum 2 sindede hicbir şey hissetmedim doktor parmagıyla bakıyor bana göre acılı bi işlem değil çok kolaydı benim için
Ecc 28Nisan19 inanki doktorum 1 hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım dediğinde bende böyle heyecanla ya acirsa diye gittim hastaneye hatta çatala çıkınca sanki bian doğum yapacak gibi panik oldum fakat dusundugume bile değecek bişey değilmiş hicbisey hissetmedim sakin kendini kasma sana diyeceğim bu tatlimm