Tugbaztrk K1996 ben doktoruma ilk alttan muayene oldugumda ilk defa bi doktor acıtmadı demiştim, o yuzden çatalada korkmadan yattım ama dediğin gibi 3 gün agrım oldu🤦🏼♀️