Buko35 Seher_1234 bende düşük yaptım ilaçla canım parça kalmasın diye 7 haftalıktı. Doktorum hazır olunca deneyebilirsiniz dedi. Düşük kanamam bitince hemen adet olmadan hamileli kaldım şükür puan 25 haftalık olduk🙏🏻 Rabbim sanada nasip etsin inşallah
Seher_1234 Buko35 çok sevindim senin adına allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bakalım bende ne olacak 😊
Gigy Kürtaj oldum ben de rahmin yenilenmesi için beklemek en güzeli 3 4 ay bekledik ,o arada testlerimi vs yaptım kan pihtilasmasi için sonuçlar cikti hamile kaldım zaten,inşallah sağlıklı gebelik olsun hepimiz için 💕
Seher_1234 Gigy Kesinlikle sağlıklı yolları tercih etmek gerek çok haklısın ben dayanabilirim inşallah 3 ay 😊
Susamvemom Ben hiç korunmadım geçen ay kürtaj oldum ama malesef hamıle kalamadım ınsalllah diğer ay 😔🙏🏻
Seher_1234 Susamvemom çok normal olması kadar olmamasıda normal sağlıklı olsunda güzel düşünelim canım 😊
Gigy Seher_1234 ben de çok üzülüp hemen istiyorum demiştim ama bizim için en iyisi buydu,beklemek zor evet ama sağlık için 🥰sonra vicdan yapmamak için en azından rahat olursunuz
SAH35 Ben 2 kere düşük yaptım genetik kan VS baktırdım sonuçlarım temiz çıktı yine hamileyim fakat endişeliyim sonuç temiz çıkıyor ama neden böyle oluyor anlamıyorum
Naciye1303 Seher_1234 Açıkçası ben yaptırmanızı tavsiye ederim orda kromozomla ilgili mi yoksa pıhtılaşma mi daha başka bi sıkıntı mı var ortaya çıkıyor. ilk düşükte çoğu hastane yapmıyor ama yapan yerler de var bence yapmalısınız
Seher_1234 Naciye1303 Bakalım yapabilecek bir hastane bulursam yaptıracağım 😊 teşekkür ederim bilgi için
Valsss Seher_1234 ben dusuk yaptim 5 haftalikti doktor korun 2 ay dedi korunmadim 1 ay adet gordum diger ay hamile kaldim suan 7 haftalik
Seher_1234 Valsss Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bir adet beklemek güzel oluyor düştüğün izleri kayboluyor bir nevi 🙂
Seher_1234 Gigy Hormonlarım bana bunları hissettiriyor biliyorum hamile olmak güzel onu yaşayınca boşluğa düşmek zor inşallah bekleyeceğim ama teşekkür ederim 😊
Esranisa Seher_1234 çok geçmiş olsun canım bende 14 haftalıkken kürtaj oldum kalbi durmuştu yavrumun, üç ay sonra hamile kadım şimdi 29. Haftadayız hamdolsun bi sıkıntı yok ama ilk başlarda birkaç ay sancım oldu arası fazla olmadığı için mi öyle oldu bilmiyorum, ayrıyeten kan sulandırıcı verdi doktorum ondan kullandım yaklaşık üç ay
Seher_1234 Esranisa Birdaha yaşamazsınız umarım kötü günler geride kalmış çokta iyi beklemişsiniz gebe kalmak için sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙂
BurcuBurak1 Bsrlmnemr Bsrlmnemr ben 38+6 dayım canım çok şükür. Bende öyleydim zor ama aklına getirmemeye çalış pozitif düşünmeye çalış ben ilk 3 ay hep yattım progestan kullandım sürekli uyuyordum öyle böyle geçti zaman şimdi gelmesini bekliyoruz hanımefendinin 🤗 inşallah sende sağ Salim büyütür alırsın kucağına